2 maja 2019

Zlot Chorągwi

1. Zbiórki 
Zbiórki zastępów w poniedziałek od 16 do 17.
2. W związku z biwakiem w Warszawie ponieśliśmy koszty 320 zł/ os., pozostałe 30 zł przeznaczymy na poczet kolejnego kwartału składek. Po zbiórce jeżeli ktoś jest zainteresowany może zobaczyć rozliczenie biwaku.
3. Przypominam, że termin zapłaty zaliczki za obóz minął ponad 2 tygodnie temu. Chętni mogą jeszcze wpłacić -  na dowody wpłat czekam do najbliższej zbiórki. Całość pieniędzy za obóz trzeba wpłacić do końca maja, natomiast jeżeli mogą mieć Państwo problem z terminową wpłatą to proszę o kontakt i ustalimy razem bardziej dogodne rozwiązanie.
Na ostatniej zbiórce rozdałam dzieciom dokumenty obozowe - warunki uczestnictwa pozostają dla rodziców, natomiast kartę kwalifikacyjną i załącznik do niej trzeba oddać uzupełnione do końca maja. Nieobecni ostatnio będą mogli odebrać to po kolejnej zbiórce (prawdopodobnie spóźnię się na nią ze względu na zajęcia na studiach, ale oczywiście będzie druh Adrian).


4. Poniżej podaję informacje nt. Zlotu Chorągwi:

Zlot Chorągwi Dolnośląskiej ZHP - "Klaruj przyszłość"
Organizatorzy wydarzenia: Chorągiew Dolnośląska ZHP i Hufiec ZHP Zgorzelec im. Osadników Wojskowych

Termin: 25 maja 
Miejsce: Zgorzelec/ Gorlitz

Jest to wydarzenie rangi wojewódzkiej, na którym będą drużyny z całego Dolnego Śląska. Będzie to miało formę całodziennej gry terenowej połączonej z poznawaniem miasta. Na koniec czeka na nas oficjalny apel Chorągwi Dolnośląskiej i wspólna Msza Św. 


Każdy uczestnik musi posiadać dowód osobisty lub paszport!!! (Wyrobienie dowodu dla dziecka jest bezpłatne, jak ktoś na ten moment nie ma dowodu powinien zdążyć to do wyjazdu załatwić). Mimo, że Gorlitz to miasto "na granicy", to jednak ta granica zostanie przekroczona, dlatego informuję, że dziecko, które w dniu wyjazdu nie będzie miało przy sobie dowodu osobistego na biwak nie pojedzie.


Bardzo proszę o zapoznanie się z regulaminem tego wydarzenia, który przygotowali organizatorzy:






Organizatorzy zapewniają:

1) dostęp do płatnych i bezpłatnych sanitariatów,

2) punkt pierwszej pomocy w miejscu wyznaczonym,

3) ciepły posiłek – dostarczony na trasę,

4) możliwość uczestnictwa w trasach wg grup wiekowych

5) pamiątkową plakietkę/naszywkę zlotu. 
6) wyprawka żywieniowa na trasę: 2 bułki + sok dla każdego uczestnika;
7) pakiet startowy-wyprawkę.
8) pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników zlotu w tym ubezpieczenie obowiązujące w niemieckim Gorlitz

Istotną informacją jest to, że patrol może liczyć max. 10 osób, więc decyduje kolejność zgłoszeń. Proszę zgłaszać wstępną chęć udziału smsowo/telefonicznie do 6 maja.

To, czy weźmiemy udział zależne jest od tego, czy inne drużyny z Wałbrzycha też się zgłoszą i czy komenda hufca zorganizuje nam wtedy wspólny transport (ale już wiemy że na 90÷ zorganizuje) - ostateczną decyzję podam przed zbiórką 13 maja i na tej zbiórce trzeba będzie zapłacić za udział. Koszt udziału to 15 zł wpisowego + transport - łącznie nie więcej niż 45 zł. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz